Business Access control System (BAS)

Onze Business Access control System (BAS) is een bezoeker beheer systeem.

U wenst alle bezoeken in u systeem te kunnen opvolgen? Of ze op voorhand geregistreerd worden (pre-registratie) en/of bij aankomst worden geregisteerd, de bezoeken zitten in het systeem.

 

Wenst u een eenvoudige registratie (voornaam/achternaam) of wenst u meer informatie (nationaliteit, geboortedatum, reden van bezoek, contactpersoon, bedrijf, nummerplaat, trailer nummerplaat (voor vrachtwagens), .....), dit kan allemaal ingesteld worden. Deze velden kunnen verplicht of optioneel worden ingesteld.

 

Soms is het beter om de bezoekers in te delen in categorieën (bezoeker types). Bijvoorbeeld contractors, chauffeurs, ...). De nodige velden kunnen per bezoekers type worden ingesteld.

 

Al deze informatie kan door u (of een medewerker) worden ingegeven. Optioneel kan dit ook via een kiosk functie door de bezoeker worden ingegeven (en/of geverifieërd). Door middel van een E-ID lezer kunnen de gegevens van het paspoort eenvoudig worden ingelezen en verkort dit aanzienelijk de registratie tijd van de bezoeker. Als u veel bezoekers verwacht, kunnen meerdere kiosken naast elkaar worden opgezet.

 

Deze informatie wordt via een eenvoudig web platform beschikbaar gesteld.

 

Wat bevat deze software:

  • Registratie module (Standaard)

Optioneel:

  • Exam module (bezoekers moeten eenmalig of periodiek testen afleggen vooralleer ze het mogen terrein betreden)
  • Agreements module (bezoekers moeten met een regelgeving akkoord gaan voordat ze het terrein mogen betreden, al dan niet voorafgaand met een informative film)
  • Access controle module (integratie op de nieuwe- of bestaande toegangscontrole)
  • Weegbrug module (integratie op de nieuwe- of bestaande weegbrug)

 

Exam module:

Als het terrein enkel mag betreden worden door mensen die een intern examen hebben afgelegd. Dan u dmv deze module mensen hun examen laten afnemen op de kiosk. Het systeem zegt op voorhand wanneer uw examen gaat vervallen. De bezoeker kan het in de tijdspanne voor het vervallen (configureerbaar) al opnieuw laten afnemen door het systeem. Als de voorgaande testen bij aanmelding vervallen zijn, dan moet de bezoeker het examen opnieuw uitvoeren.

 

Agreements module:

Bij vele bedrijven moet u akkoord gaan met de interne regel geving. Hiervoor kan er bijvoorbeeld ook eerst een filmpje worden getoond (bijvoorbeeld met enkele interne afspraken en de samenvatting van de alarmsignalen). Als de gebruiker niet met deze voorwaarden akkoord gaat, dan kan de gebruiker het terrein niet op.

 

Access controle module:

Deze software is koppelbaar met een toegangscontrole. Door deze integratie kan een bezoeker een toegangskaart ontvangen en zich enkel in de toegelaten ruimtes begeven. Als de parking voorzien is van slagbomen, kan deze ook geintegreerd worden, zodat zelf de brandweerlijsten 100% accuraat zijn met de werkelijkheid (wie is er nog op het terrein?).

Deze online toepassing (in oorsprong is dit een cloud toepassing) zorgt er voor dat u alle bezoekers kunt registreren en opvolgen. Perfect voor het managen van alle toegangen, externe bezoeken, opvolgen van leveringen, werken door externe firma's, enz.

 

Weegbrug module:

Voor bedrijven die veel goederen ontvangen en een weegbrug op de site hebben, kan deze ook geïntegreerd worden. Bij de bezoekers kan er bijvoorbeeld een type chauffeurs met weegbrug voorzien worden. Hierdoor kan deze bezoeker met zijn badge langs de weegbrug komen om zijn IN en UIT gewicht vast te leggen. Al deze gegevens zijn dan beschikbaar in ons web platform.

 

 

 

Eén van de voordelen van deze toepassing is dat we in alle software de huisstijl van de klant kunnen voorzien, hierdoor voelen de bezoekers nog meer de entiteit van de bedrijf waar ze een bezoek aan brengen.

 

Uit de praktijk zien we dat vele bedrijven nog werken met een papieren boek waar ieder bezoek geregisteerd wordt. We zijn er van overtuigd dat onze oplossing voor vele bedrijven een hele stap kan helpen, niet alleen functioneel, maar ook productief. Niet alleen de snelheid waarmee alles geregisteerd wordt, maar ook de opvolging, opzoekingen en eventuele BI bied heel wat oplossingen.

 

Voor meer informatie, een demo of een bezoek bij één van onze klanten waar u deze software in de praktijk kunt bekijken, neem contact met ons op via onderstaande knop of keer terug naar het overzicht om andere producten te bekijken.